روايه اه من الثأر عصام ونور كاملة جميع الفصول بقلم نور عصام

روايه اه من الثأر عصام ونور

نور. عاصم اناا وقبل تكمل كلامها مالك عيط

عاصم. ابتسم وقال ابتدينا بقا وراح جابه

نور قالت حبيب ماما واخدته منه وبتحاول ترضعه ومش عرفه

عاصم. حبيبتي واحده واحده وانا هساعدك وفعلا ساعدها ورفع الولد ليها لان طبعا هي مش عرفه وخصوصا انها والده قيسري واول مره بالنسبالها

نور. كانت خايفه ف الاول بس حست باحساس حلو وابتسمت وبعد شويه عاصم جابلها مازن ترضعه

نور. ربنا يحفظهم

عاصم. بعد ما خلصت قالها انا هخليهم يعملو رضعه ل غمزه لان انتي كدا مش هتقدري

نور. لا انا هرضعها هي كمان وبعدين نبقي نكملهم من اللبن اللي الدكتور كتبه ليهم

عاصم. يا حبيبتي كتير عليكي كدا

نور. لا يا عاصم دول ولادي ولازم يحسو بيا وكمان لازم ياخدو حقهم فيا وبعدين انا مبسوطه

عاصم. باسها من خدها وقالها ربنا يخليكي ليهم حبيبتي وانا من بكرا هجيب واحد تقعد معهم وتساعدك

نور لا مش عاوزه حد

عاصم. ازاي بس انتي مش هتقدري مهما امي تساعدك لازم معاكي حد تاني وكمان فتره وترجعي المشفي

نور. مش عاوزه حد انا مش هقدر اثق ف حد واهو صابحه موجوده هي الوحيده اللي اآمن علي ولادي معها

عاصم يا حبيبتي صابحه فتره وتتجوز

نور. ومالو انا وماما ثريا موجودين وكمان انته

عاصم. اناا

نور ايوا انته ولا هما مش ولادك يعني ولازم تهتم بيهم معايا

عاصم. اخد غمزه منها وباسها وقال من جهة ولادي ف هما ولادي حبايبي وخصوصا غمزتي

نور. غمزتك بس طيب ومالك ومازن

عاصم. بغيظ فيها قالها شوفي انتي بقا

نور. نعععم

علصم. راح نيم غمزه مع اخواتها ورجع وقعد جنبها وضمها لحضنه وقالها نوري حبيبتي عاوزه تقول ايه

نور. بعدت عن حضنه وقالت عاصم الاول انته مصدق ان الولاد ولادك فعلا ولا لأ

عاصم. قولي اللي حابه تقوليه يانور علطول

نور بس رد عليا

عاصم. طبعا مصدق وكفايه الشبه اللي ببني وبينهم

نور. طيب مش عاوز تعرف انا حملت فيهم ازاي وانت اصلا ملمستنيش وبصتله بخوف

عاصم. ببتسامه لعوب قالها عيب عليكي يا نوري تقولي كداوانتي لسه بتقولي ولادي

نور. طيب انت متعرفش جم ازاي

عاصم. مين قال كدا وبخبث قالها ولا هو انتي فاكره انك علشان دكتوره ودارسه دا يبقي لوحدك تعرفي لا يا قمري انا بردو عاصم الزيني وغمز بعينه

نور. عاااصم اسمعني علشان خاطري بس بالله عليك متظلمنيش وتقدر وتعذرني ف اللي عملته وتحاول تتقبل ومتزعلش مني انا عاوزه افتح معاك صفحه جديده كلها حب وعشق ليك وفرحه بولادنا وحياتنا اللي هنعيشها مع بعض

عاصم. ضمها لحضنه وقالها مش محتاجه تقولي حاجه انا عارف كل حاجه وبحبك وبموت فيكي

نور. عارف انك ابو ولادي

عاصم. ايوا وشوفتك وانتي بتحطي الحبوب ف العصير

نور. طلعت من حضنه وانصدمت

عاصم. متوقعتيش اني اكون عارف

نور بدموع قالت شكيت كذا مره من كلامك بس

عاصم. نور خلاص اهدي وبلاش دموعك دي

نور يعني كنت عارف وعذبتني ووجعتني

عاصم. نور اهدي انا عملت كدا غصب عني انتي وجعتيني بكلامك وجنانك وغيرتي عليكي

نور. تقوم توهمني اني خاينه وانا بتعذب قدامك وانته ولا هنا

عاصم. نور انتي كنتي حابه توهميني بكدا مش انا ودا رد فعل طبيعي مني يعني عوزاني اعمل ايه ومراتي بتقولي انها هتخوني لا وكمان تنام معايا وتخدرني علشان توهمني انها خانتني فعلا انتي مستوعبه اللي عملتيه

نور انا اناا

عاصم. انتي ايه انتي كنتي هتدمرينا احنا الاتنين

نور. عاصم انا عملت كدا ع

عاصم. قاطعها وقالها نور انتي متخيله لو انا فعلا كنت اتخدرت ومحستش بحاجه وانا معاكي تفتكري كنت هعمل فيكي ايه

نور انا متوقعتش كل دا ولا حتي

عاصم. قاطعها تاني وقالها اومال توقعتي ايه فوقي كدا واسمعيني ورفع وشها بين ايديه وقالها واحده خدرت جوزها ووهمته انها خانته تفتكري يعمل ايه غير انه يموتها وينتقم لشرفه وشرف عليته اللي مرمغتيهم ف الوحل

نور. بس انا معملتش كدا انا كنت معاك

عاصم. واحمدي ربنا اني كنت فايق ومعاكي بكل حواسي وإلا كان زمانك ميته لا انا ولا اي راجل تاني غيري يقبل ان مراته تخونه بقلم نور عصام ولا يقبل اللي قولتيه وعملتيه حتي لو مكنش بقصد اللي عملتيه يانور اكبر غلط وانتي الوحيده اللي كنتي هتخصري لو انا مكنتش فايق حتي لو مظلومه لان انا مستحيل كنت اصدقك لاني وقتها عارف نفسي ملمستكيش

نور. بس انت اهانتني وعلشان كدا عملت اللي عملته

عاصم. اي حاجه قصاد عمايلك انتي متساويش انا لو حتي خونتك وانتي شوفتيني بعينك ميجيش قصاد اللي عملتيه حاجه لانك كنتي هتخربي بيتك ودمري سمعتك وسمعتي وسمعت عيلتك وعيلتي نور انتي غلطي فعلا بتصرفك

نور. بدموع قالت انا معاك اني غلطانه بس انت كمان عذبتني وبهدلتني واهانتني بكل الطرق

عاصم. مسك ايدها وباسها وقالها طيب تعالي نتكلم بالعقل شويه وقولي لو انا ظالمك ولا لا

نور بصتله

عاصم. قالها من وقت عملتي اللي عملتيه وانا معاكي بقلبي قبل عقلي وكل حواسي قالتلك بحبك يانور وبعشقك وبعدين لما حملتي اهتميت بيكي وفرحت من كل قلبي وكنت دايما بهتم باكلك وشربك وياما اتحايلت عليكي تروحي للدكتور وانتي ترفضي وانا بقول هي دكتوره ومادام كويسه خلاص وعمري مقصرت معاكي ف حاجه يبقي قولي امته بقا ظلمتك وزعلتك

نور بس بردو كنت بتدايقني

عاصم. ببتسامه قالها دي مش مدايقه دي مناغشه علشان بحبك

نور بتحبني تحرق دمي

عاصم. ما عاش ولا كان اللي يحرق دمك ياروح عاصم

نور. وكمان جبت البت المايعه نورسين وعصبتني بيها

عاصم. وبردو شوفتي انا عملت ايه ف صلاح علشان بس فكر يقرب منك ليه مش بتبوصي للي عملته وبتبوصي للي يزعل

نور. بس بردو خلتني اتعصب بسببها

عاصم. بمكر قالها كنت حابب اشوف مراتي حبيبتي وهي غيرانه عليا ومال عليها وباسها

نور. عيطت ودموعها مش قادره تسيطر عليها

عاصم. ضمها لحصنه وطبطب عليها وبعدين قالها خلاص ياقلبي ليه الدموع دي

نور كان نفسي اقضي فترة حملي واحنا فرحانين بيه مع بعض

عاصم. ومين قال اننا مفرحناش انا عن نفسي كنت طاير من الفرحه ان مراتي حبيبتي حامل مني وامي كمان كانت هتتجن بحملك علشان ابنها الوحيد هيبقي اب واعتقد انتي كمان كنت فرحانه وحاسه اني مبسوط ولا انتي بقا مكنتيش فرحانه

نور. عاصم افهمني

عاصم. حبيبة قلبي خلاص اللي حصل حصل واحنا اهو مع بعض خلينا نفرح بولادنا اللي ربنا عوضنا ورزقنا بيهم

نور. بس انا بردو زعلانه منك

علصم. وانا ميرضنيش زعلك يانور عيني ومال عليها وباسها من شفايفها حتي ينتقم منها علي اللي عملته فيه

نور. بادلته نفس احساسه وتعلقت برقبته

نور عصام. يابنت اللذين وانا اللي قولت هتكسري الدنيا وتعملي فيها زعلانه شويه تقومي كدا تقعي علي بوزك من اول لقاء يلا الحب بقا يا جماعه ربنا يسعدهم 

عاصم. بعد لحظات بعد عنها ولحتياجها للهوا وابتسم وقالها عرفه لو مكنتي لسه والده كان هيبقالي تصرف تاني خاااالص

نور ابتسمت بكسوف

عاصم. ربنا يخليكي ليا حبيبتي وميحرمنيش منك ابدا

وبعد اسبوع عملو سبوع حلو للولاد

وبعد شهرين

عاصم. كان راجع من الشغل لقي

نور قاعده بتنام علي نفسها وجنبها كتاب

عاصم. قرب منها وقالها نوري حبيبتي

نور. فتحت عيونها وقالت عاصم حبيبي جيت امته

عاصم. باسها من خدها وقالها لسه واصل وايه اللي منيمك علي نفسك كدا والعيال فين

نور. العيال جننوني وماما ثريا اخدتهم هي وصابحه وراحو عن ماما وبابا لانهم قالو هيسافرو اليوم

عاصم. وايه الكتاب اللي جنبك دا

نور دي رواية للكاتبة الجميله نور عصام

عاصم. رواية ايه

نور. رواية الحب والعذاب كتيير حلوه وبما ان القرود مش هنا قولت اقراها

عاصم. فعلا حلوه انا قريتها وكمان قريت لها روايه ما بعد الجحيم وكمان بين قلبي وعقلي وانتقام عاشق

نور. حلوين وانا قريت لها روايه احببته فتكبر وبصت ل عاصم

عاصم. اممم هي روايه حلوه بس

نور مبسش انا هقوم اجيبلك تتعشي

عاصم. لا عشا ايه بقا دا انا مصدقت القرود مش هنا ومال عليها

نور عاصم بتعمل ايه

عاصم. ولا حاجه وووو… هيييح 

وبعد مرور سبع سنوات

عاصم ونور وثريا راحو القاهره وتقريبا مستقرين فيها وكل فتره ببروحو الصعيد وصابحه اتجوزت ومعها بنوته جميله وثريا اصرت تاخدها معهم هي جوزها وبنتها والكل عايش في احسن حال وصابحه وسنيه بيساعدو نور وثريا ف تربيه العفاريت وام نور وابوها بيروحو من وقت للتاني

رواية وآه من الثأر بقلم نور عصام

نور. عاصم احمد زمانه جاي يلا بقا ننزل

عاصم. حاضر ياروحي وانقض عليها

نور يا عاصم بقولك اخويا جاي وانته

عاصم. هشششششش

نور عصام. طيب تعالو ننزل احنا تحت ونسيب الناس اللي مش حسه اننا موجودين معهم دول 

ثريا. واد يا مالك بطل لعب بالكره جوا البيت

مالك. هلعب شويه صغيرين يا تيتا

ثريا. يابني كسرت البيت كله

مازن. شويه بس يا تيتا وقال تعالي يا غمزه العبي معانا

ثريا. كمان هتاخد اختك تلعب كره

غمزه. بشقاوه اوعي يا تيتا روحي بعيد واتفرجي علينا

ثريا. حتي انتي كمان ودخل

احمد. وقال السلام عليكم

ثريا. وعليكم السلام اتفضل ياولدي

احمد. سلم عليها وراح علي ولاد اخته وقال اسمك ايه يابطل

مالك. قال سبعاوي

احمد بصحك قال اييه سبعاوي

مالك. ايوا ايه مش عحبك

احمد. لا دا عجبني قوي وبعدين قال وانته يا باشا

مازن. تمنياوي

احمد. ههههه كمان وبص ل غمزه وقالها وانتي

غمزه. وقفت قدامه ولسه هتتكلم

احمد قالها اوعي تكوني تسعاوي

غمزه. قالت لا ستاوي وبما انتي بنت ف انا اسمي ستهم

ثريا واحمد   ههههههههه ههههههه

ثريا. معلش يااحمد ياولدي هما اشقيه شويه

احمد. ههههه بس دمهم خفيف وبعدين قالهم انتو عرفين انا مين

غمزه. طبعا خالو اللي ماما أرفانه بيه كل شويه من وقت عرفت انك جاي بقلم نور عصام

احمد فتح عيونه وقالها أرفاكم دا كلام تقوليه بردو

مالك. سيبك منها وقولي ياسطي انته جاي اجازه قد ايه

احمد. اسطي

مازن. خلاص امعلم كلمني انا

غمزه. لا كلمني انا يازميلي

احمد. العيال دول ولاد مين مستحيل يكونو ولاد نور وعاصم ابدا اعوذ بالله

غمزه. راحت عليه وقالت بدلع طفله طيب اقولك علي اسمي واسم اخواتي بس توديني الملاهي دلوقتي

احمد. ببتسامه قال من عيوني يا قمري

غمزه. لا كدا هنزعل من بعض وكمان اجيب اخواتي يزعلو معايا ودول زعلهم وحش قوي يا كابتن

احمد.  هههههه وبعدين قالها تمام قولي اسمك وانا اوديكي الملاهي واعملك كل اللي انتي عاوزه

غمزه. قالت اعمل كدا وغمزت بعينها

احمد. ههههههه وبعدين اتصنع عم الفهم وقالها ايه دا انتي بتعاكسيني ولا ايه

غمزه.  اعاكس مين يابا انته مش شايف نفسك ولا ايه

احمد. يعني انا وحش

غمزه. لا بصراحه موز جامد كمان وعلشان كدا غمزت بعيني

احمد. انتي عندك كام سنه

غمزه. متدقش بقا يا كبير

احمد. هههههه حبايب خالو وضمهم لحضنه

نور وعاصم. كانو واقفين عالسلم وضحكو ونزلو

نور. راحت علي اخوها وحضنته

احمد. كمان حضنها بقوه وقالها وحشتيني قوي قوي يانوري

نور وانت كمان يا حبيبي

احمد. سلم علي عاصم

عاصم. حمدلله علي سلامتك يا احمد

احمد. الله يسلمك وبعدين قال ايه القرود دول

نور. مش بيفكروك بحاجه

احمد. هههههه بيكي وانتي صغيره وبعد شويه

عاصم استاذن ومشي علي شغله

نور. . قالت احمد فين غاده وآسر

احمد. شويه ويجو مع ماما وبابا

نور. تمام وبعد ما اقعدو مع بعض شويه وغاده جت وامها وابوها والكل كان مبسوط وفرحان

ثريا. نور اتصلي ب عاصم شوفيه مجاش ليه

نور. بحزن قالت والله قلبي وجعني عليه ومش عاوزه اتصل

ثريا. ليه يابتي وهي قلقانه كمان

نور. خايفه وف لحظه فونها رن وكان …

نور. كانت قاعده وقلقانه علي عاصم وثريا هتتجن وبعد دقائق فون نور رن راحت بعيد عن الكل وفتحته بالهفه وقالت عاصم عاصم انت فين وليه مجتش لحد دلوقتي انت بخير

عاصم. ابتسم بتعب وقالها اهدي حبيبتي انا بخير

نور بخوف قالت حبيبي مالك انت كويس ومال صوتك وانت فين انا هتجنن

عاصم. يا قلب عاصم اسمعيني

نور. بتعيط من صوته الضعيف

نور. حبيبتي والله انا بخير بس واحد صاحبي عمل حادثه وانا هتأخر شويه

نور. صاحبك بردو

عاصم. حبيبي اهدي علشان الولاد وانا شويه وجاي

نور. انت فين

عاصم. نور

نور. قاطعته وقالت عاصم انته فييين اي مستشفي

عاصم. المستشفي يتاعك

نور.  بزعل وخوف قالت تمام يا عاصم

عاصم. نور اوعي تيجي انا بس شويه وجاي

نور. طيب انا بس هكلم زمايلي وقفلت قبل يرد وبعدين راحت عليهم وقالت معلش انا متطره اروح المشفي

ثريا. ايه يا بتي وكانت قلقانه

روايات بقلم نور عصام

نور. راحت عليها وباستها من راسها وقالتلها حبيبتي مفيش حاجه دي حاله تعبانه وانا اللي بتابعها وكلموني

ثريا. طيب عاصم

نور. كلمته وقالي انو هيتأخر شويه متقلقيش يا قلبي

احمد. نور اوصلك

نور. مفيش داعي المشفي قريب

عامر. طيب احنا هنستاذن بقا

نور. ليه كدا بس يا بابا انا مش هتأخر وعاصم شويه ويجي

عامر. يا حبيبتي الايام جايه كتير وبعدين انا كنت متفق مع عاصم انكم تتغدو معنا بكرا كلكم

نور. ان شاء الله يا بابا

عامر. يلا اطلعي البسي وروحي شوفي حالتك وفعلا طلعت وهما مشيو وثريا قاعده قلقانه

نور. جهزت ونزلت وراحت عالمشفي وبس دخلت سالت علي عاصم ف اي قسم

د هادي. اهلا دكتوره نور

نور. فين البشمهندس عاصم قالولي انو هنا

هادي. موجود ف قسم العظام

نور. ايييه

هادي. اهدي يادكتور دا كسر بيسيط وانا كنت معاه بس حاليا دكتور ابراهيم معاه علشان يجبس دراعه

نور. الحمد لله يارب شكرا هادي وراحت عند عاصم خبطت وفتحت الباب علطول وبصت ل عاصم ودموعها نزلت

عاصم. ابتسم وقالها تعالي يا قلبي وبصلها قوي وقالها بردو عملتي اللي ف دماغك وجيتي

د ابراهيم. اهلا د نور

عاصم. اهدي انا كويس ومكنش فيه داعي تيجي

نور. راحت عليه وشافت وشه المتبهدل ودموعها نزلت

عاصم. والله انا بخير اهدي ياروحي وطبطب عليها بايده التانيه

نور. ايه اللي حصل

عاصم. كنت. بفادي عيل صغير بعجله طلع فاجأه قدامي وكان لازم انقذه قد ما اقدر فخبط ف شيجره علشان ابعد عن الولد قدر الامكان والحمد لله جت سليمه

نور.  سليمه وبصت ل وشه اللي بدأ يزرق من الخبطه فيه

عاصم. فهمها وبمرح قال ايه خلاص معتش موز

د ابراهيم. هههههههه

نور. ليك نفس تهزر وانا كنت بموت

عاصم. سلامتك ياروحي

نور. للاسف وشك باظ خااالص

عاصم. ياخساره معتش امور والبنات كدا مش هتبصلي

نور بغيره خبتطه علي دراعه اللي اتجبس وقالت بنات

عاثم. ااااه بقا كدا عاوزه تكسري دراعي علشان مقدرش اعاكس البنات ولا امسك ايدهم

نور. كمان تمسك ايدهم

عاصم. طبعا اومال هعاكس بس

نور. دكتور ابراهيم جبسله التانيه

د ابراهيم. هههههههه وبعدين قال ربنا يخليكم لبعض

نور. تسلم يادكتور وكان خلص وكلو تمام

عاصم. شكرا د ابراهيم وقالها يلا بينا

نور. مسكت ايده وقالت انت بجد كويس ولا فيك حاجه ومش راضي تقولي

عاصم. يا حبيبتي منا قدامك اهو بلاش تقلقي زياده عن اللزوم

نور. دموعها نزلت غصب عنها

عاصم. ضمها لحضنه وقالها خلاص علشان خاطري ويلا نمشي

نور. طيب تعالي اكشف عليك واتطمن اكتر واعملك اشعه علي كل جسمك علشان ارتاح

عاصم. بمرح قالها طبعا ماهي المستشفي بتاعتك بقا

نور. ابتسمت وقالت انا بتكلم بجد

عاصم. باسها من جبينها وقال مفيش داعي ياقلبي انا اهو قدامك ولو حسيت بحاجه نبقي نيجي

نور. طيب يلا علشان ماما قلقانه وقلبها حاسس ومشيو وبس وصلو ودخلو البيت

ثريا. اول ماشافتهم جريت عليهم ودموعها نزلت

عاصم. حضنها وقالها اهدي يا اما انا كويس حاجه بسيطه

امه. بدموع قالت كان قلبي حاسس ان جرالك حاجه

عاصم. الحمد لله

امه. طبطبت عليه وقالت الحمد لله ياولدي الحمد لله

غمزه. راحت عليه وقالت مالك يا بابي وعيطت

عاصم. اخدها ف حضنه وقالها متخفيش يا قلب بابي انا كويس

مالك ومازن. بابي انت متعور قوي

عاصم. اخدهم هما كمان ف حضنه وقال لا دا احنا جامدين قوي احنا رجاله وصعايده وبصلهم وقال الرجاله متعيطش

مازن ومالك. مسحو دموعهم وقالو احنا بنحبك قوي يا بابي

عاصم. وانا بموت فيكم يا عيون بابي وروحه

وبعد مرور شهر كان عاصم فك الجبس وبقا كويس

مالك. خبط علي امه وابوه

عاصم. بغيظ قال هو مفيش غيرو مالك الكلب اللي مش مهنيني

نور متشتمش ابني لو سمحت

مالك. من برا قال افتح يا بابي مش همشي

عاصم. ببتسامه قال مش عارف الواد دا طالع لمين ولبس هدومه وفتح لقاهم كلهم قال اهلا دي العصابه كلها مش انته لوحدك

مازن. الحق علينا يا كبير ان جايين نتطمن عليك بعد ما فكيت الجبس غلطنا يعني نور عصام

عاصم. بصله ورفع جابه

مالك. وقف ف وشه وقال مش كل شويه تاخد الموزه وتقفل الباب احنا كمان عوزينها مش بتاعتك لوحدك ابشمهندس

نور وعاصم. بصوله ومش مصدقين كلام ابنهم

عاصم. قال يعني ايه بقا ياسي مالك

مازن ومالك. مع بعض قالو يعني مامي هتنزل معنا دلوقتي وحضرتك لو عاوز تنزل معانا مفيش مشكله يا بوب

عاصم. وليه بقا حضرتك بعد بوب وبشمهندس

مالك. والله انا بقول كدا بردو احاج

نور ولد عيب كدا

عاصم. وانبي بعد دا كله وتقولي عيب كدا

نور. مخلاص بقا يا عصومي احنا بنحبك

عاصم. امممم وبعدين بص ل غمزه اللي واقفه ساكته وقالها ايه يا غمزتي شايفك ساكته ومش مشاركه ف الحوار مش بعادتك يعني ولا هما قالولك مش وقتك

غمزه. رفعت حاجبها وقالت انا مستنيه دوري يا كبير

عاصم. اها انا بردو مستغرب

غمره. راحت وقفت قدامه وبصتله قوي وبعدين اخدته من ايده وقعدو عالسرير وقالت بتحب مين فينا اكتر

عاصم. استغرب سؤالها وبعدين قالها انتو التلاته ولادي وبحكم قد بعض وبموت فيكم ومعزتكم عندي متتقدر

غمزه. اها دا بالنسبه ليا انا واخواتي انا بتكلم علي نور يا بشمهندس

عاصم ونور.  اتفاجئو

غمزه. ها انا ولا هي مين اكتر واحده بتحبها

عاصم. ابتسم ومسك ايدها وقالها انتي قلب بابا وعيونه وروحه وعقله وكل دنيتي انتي بنوتي الوحيده

غمزه. مش اجابه علي سؤالي يا عاصم

عاصم. ابتسم وقالها هو انتي بنت مين يعني ولا اخت مين كلكم مجنني وبعدين قالها بحبكم انتو الاتنين

غمزه. اخرجها برا يعني علشان تقولي اوعي تكون خايف منها

عاصم. هههههههه وبعدين قالها هو ينفع اخد قطعه من التورته واقول دي احلي من التانيه

غمزه. بصتله ومش فاهمه

عاصم. قالها يعني التورته كلها حلوه ونفس الطعم وانتي حته من مامي وبموت فيكي

غمزه. ايوا يعني انا ولا هي بردو

عاصم. انتي اكتر ارتاحتي كدا

غمزه. هيييييي وحضنته بقوه

نور. نعم ياسي عاصم

عاصم. غمز لغمزه وقالها ينفع بقا اللي عملتيه دا اهي زعلت

غمزه. المهم انا مزعلش يا قلبي

نور بقا كدا يا غمزه

غمزه. عادي يا مامي انتي تزعلي بابي يجيب مامي جديده لكن ميقدرش يجيب غمزه جديده

نور. يانهار اسود انتي عاوزه ابوكي يتجوز عليا

عاصم. متقلقيش يا مامي احنا معاكي وهنطفشها

نور. حبايبي انتو

عاصم. ضمهم كلهم ف حضنه بما فيهم نور وقال ربنا ميحرمني منكم ابدا بقلم نور عصام وبعدين قالهم يلا شوفو حابين تروحو فين علشان نخرج كلنا ويلا قولو ل تيتا تجهز وكمان قولو ل منه بنت طنط صابحه تجهز علشان تجي معنا

غمزه ومازن. حاضر يا بابي وخرجو

مالك. رجع خطوه وقاله عشر دقايق مش كله شويه تاخد الموزه مننا انا ساكت بمزاجي

عاصم. زئه برا الاوضه وقاله غور ياض انت طلعتلي منين وقفل

نور. هههههههه حبيب مامي

عاصم. مبسوطه قوي انتي

نور. طبعا

عاصم. طبعا وقرب منها

نور. جريت عالحمام وقالت يلا هنتأخر

عاصم. ماااشي مسيرك يا ميلوخيه تيجي تحت المخرطه

نور هههههههه وبعد شويه جهزو ونزلو وقضو يوم حلو برا

نسرع الاحداث بقا شويه

وبعد مرور 24 عاما

مازن وغمزه. ف كليه هندسه وكانو حابين انهم يكون بمجال ابوهم وفعلا بيدرسو وبيشتغلو بالشركه معه

مالك. مال اكتر للطب زي امه وحاليا بيدرس وبيدرب معها

همسه. صديقه مالك وزميلته وبتحبه وهو كمان ونور ملاحظه ومبسوطه بالحب اللي شيفاه بينهم

ندي. صديقة همسه وشافت مازن كذا مره بالمشفي واعجبت بيه

همسه. مالك يا بت سرحانه ف ايه بكلمك بقالي ساعه

ندي. اممممم

همسه. امممم وبصوت عالي قالت فيه ايه يابت مالك كدا

ندي. الموز اخو الموز بتاعك مجنني مطير النوم من عيني

همسه.  هههههههه

ندي. هموت واكلمه

همسه. بتحبيه

ندي. قولي بعشقه يا بنتي انا تخطيط مرحلة الحب دي من زمان

مازن. كان رايح المشفي ل اخوه ولحسن حظه سمع كلامهم وهو لسه هيخبط عالباب وابتسم لانه هو كمان معجب بيها

مالك. من وراه ايه دا جيت امته

مازن. لسه واصل وكنت لسه هخبط عالباب

مالك. طيب مروحتش علي مكتبي ليه عالطول

مازن. سألت عليك قالو انك هنا

مالك. طيب تعالي نروح مكتبي

ندي وهمسه. سمعو صوتهم برا قامو وفتحو

همسه. ابتسمت ل مالك وبعدين قالت اهلا بشمهندش مازن نورت المشفي كلها

مازن بص ل ندي وقال منوره بيكم

ندي. متنحه ومش عرفه تشيل عنيها من عليه

مالك وهمسه. ابتسمو

همسه. خبطتها ف كتفها

ندي. امممم وهي لسه باصه ل مازن

همسه. امم ايه الله يحرقك فوقي يابت

ندي. احرجت وبصت ف الارض

مالك. قال عن اذنكو ومسك اخوه من ايده ومشي

مازن. ايه ياعم انته استني

مالك. استني ايه اما تخلفو وانتو واقفين

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

Scroll to Top